onsdag 7 december 2011

Alltid samma otur

God morgon/God dag!

Idag fick fröken Jonasson kommit sig upp i tid, var riktigt seg och hade kunnat legat kvar i timmar. Problemet är att när jag väl kommer hem från jobbet så fastnar jag i datorn, säger varje kväll till mig själv sitt en liten stund kolla sen lite på tv och lägg dig i tid kvinna. Har inte funkat så bra tyvärr, har lite svårt att slita mig från det jag gillar. Blogga och kolla in alla andra fina bloggar, min underbara syster har även skaffat en och vill ni titta in där så klicka här !

Hittade den här otroligt snygga och coola tunikan igår, blev riktig kärlek vid första ögonkastet. Jag ska bara ha den kände jag, välj storlek sen var det bara att lägga den i varukorgen men då hände det som ALLTID händer när jag hittar nått som jag verkligen vill ha. Den var såklart slut i min storlek, blev så arg och irriterad. Kan inte släppa den. Alltid samma otur!

Visst är den snygg? ÄLSKAR den !

Tycker det är ganska skönt att det redan är Onsdag, denna veckan har verkligen bara rusat förbi. Hoppas helgen går lite långsammare bara.

Vill hälsa till mina små sjuklingar som ligger hemma, bästa lillasyster och goaste bonus lillasyster. Krya på er nu mina sötisar och hoppas ni blir friska snart. Massa pussar och kramar till er.

Önskar er en underbar Onsdag!

All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

2 kommentarer:

Jossan sa...

Fin blogg!
vem har gjort din design? :D

Malin Jonasson sa...

Tack söta du !

Designen har jag gjort helt själv och den är ny sen nån dag tillbaka. Kul att du gillar den!

Kram Malin