onsdag 7 december 2011

Årets Önskelista

Här får ni min önskelista i bilder + lite text, lite roligare än bara massa text.
Hoppas tomten tittar och läser riktigt noga, haha !!



Kläder i stora lass, hoppas ni kan läsa texten.
Dem bara skriker att dem vill komma till mig, LOVE IT !!


Gå och göra riktiga naglar, är så trött på hur mina går av.
Man känner sig finare och snyggare med såna naglar tycker jag.


Som bilden säger, då på Gina Tricot, Panduro, Chili och Åhlens.


Laila Bagge Wahlgrens underbara parfym, har doftat på den i affären och den luktar mycket gott. En parfym precis i min smak och hennes parfymer har ett otroligt fint budskap som lyder: Den här parfymen är inte bara till för att du ska lukta gott utan även påminna dig själv om hur bra du är och att allt är möjligt. När du tar på dig min parfym vill jag att du inte bara tar på dig en doft utan även ett extra självförtroende. You Rock !


Otroligt snygg och cool ring från Laila Bagge Wahlgrens smyckeskollektion Rock By Sweden.
Älskar den och rymmer den sig i en liten klapp sen så kommer jag vara lyckligast i världen.


Detta fantastiska tofshalsbandet också från Laila Bagge Wahlgrens smyckeskollektion Rock By Sweden. Skulle vara lika mycket lycklig om jag fick detta. Älskar henne och hennes smycken.


Mycket fina ÄKTA Uggs får gärna värma mina små tossar i vinter.
Bekväm, varma och snygga allt i ett och det som behövs för en kall vinter.

Vad har ni önskat er för kul i julklapp, kommentera gärna och berätta?
Förstår och vet att jag inte kommer få allt men tycker tomten ska lyssna riktigt noga nu, jag kan säga det genom att sträcka på ryggen och utan att skämmas säga att jag förtjänar mycket av det jag önskar mig. Om man ser tillbaka på detta året! En ständig kamp.

Tänker mycket på dem som inte ens har mat, kläder, ett hem, inga vänner, ingen familj utan helt utlämnade och ensamma. Deras högsta önskan kanske är att få mat, kläder och värme det som för oss alltid finns. Hemskt att det ska behöva vara så egentligen, många av dem har säkert satt sig i situationen själv och andra inte men för mig spelar det ingen roll. Alla förtjänar lika mycket och alla är vi värda lika mycket. En extra tanke till er ALLA !! Ni är också människor.

All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

2 kommentarer:

amandaa sa...

riktigt fina saker där!!

Malin Jonasson sa...

Tack söta du !!