torsdag 15 december 2011

GRATTIS LAILA



Idag är det ingen vanlig dag. Denna vackra och fina kvinnan med det stora hjärtat hon har för sin familj och likaså för sina medmänniskor. Hon har många bollar i luften och har en otrolig energi, hon gör allt helhjärtat och på ett så bra och fint sätt. Det är är lätt att döma människor efter vad man ser och hör, ni borde lära känna henne innan ni säger något om henne och det hon gör. För hon är en sån fin person med ett stort hjärta. Jag kan prata gott och skriva massa i evigheter för det tar aldrig slut. För mig är hon otroligt viktig och betydelsefull för mig och mitt liv, hon har en stor plats i mitt hjärta och är den finaste, underbaraste, ärligaste och enda förebilden jag har och någonsin haft, som har gjort stora och fina intryck hos mig. När jag träffade henne första gången som var nu den 2/12-2011 så levde hon upp till alla mina förväntningar och tog sig verkligen tid att lyssna och prata med mig, jag blev så lycklig och glad. Bästa dagen i hela mitt liv. Kommer aldrig kunna tacka dig nog fina Laila för allt du gör, du har hjälp mig igenom så mycket tuffa och jobbiga situationer. Är så tacksam för det och du förtjänar allt gott och fint man kan få/ha.

Från lilla mig till fina dig:
Med dessa ord vill jag önska dig en fantastisk dag med din underbara och fina familj + släkt och vänner. Massa presenter och uppvaktning, är du så himla mycket värd. Ett stort GRATTIS på din födelsedag du underbara, bästa och fina Laila!

All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

4 kommentarer:

Emelie Hellman sa...

Så fint skrivit av dig Malin, och jag håller med dig till 100%.
Stort grattis till vår absolut bästa favorit-tjej Laila!!!
Hoppas du har haft en bra dag, när du väl läser :)

Stor kram till er båda!

Malin Jonasson sa...

Tack söta du, äkta och menade ord rakt från hjärtat. Min dag har vart bra och hoppas din likaså!

Ja, hon är BÄST. She Rocks !!

Kram Kram!

Anonym sa...

tack snälla vad fint skrivet! Blev verkligen glad och berörd av det du skrivit kram laila

Malin Jonasson sa...

Tack själv för allt fint du gör! Glad att det berörde dig och gjorde dig glad. Jag hoppas din dag var toppen.

Kram Malin