söndag 4 december 2011

Ladda för en ny vecka

Hemma från kalaset, slängt av mig fin-kläderna och hoppat i mjukisbyxorna och en myströja. Känns som jag inte gjort annat denna helg. Ta på/ta av ta på/ta av, hit och dit. Har vart roligt såklart och bästa helgen någonsin, finns inget som kommer topppa detta.

När vi kom bjöds det på lite välkomstdricka och tilltugg, riktigt gott och mysigt. Sparade dock mig på glöggen. På kalaset bjöds det på riktigt god hemmagjord smörgåstårta, två olika sorter och en underbar hemmagjord cheescake med degestivekex. Till allt detta mycket gott att dricka och kaffe till efterrätten. Var så otroligt gott så nu behöver man inte äta på en vecka, magen är bra mätt. Här får ni några bilder från kalaset, dem flesta korten på folket är tyvärr på M-L´s kamera så dem lägger jag ut i veckan.

Ser väl smarrigt ut !!

Denna underbara cheescaken var riktigt god !

Alla fina blommor hon fick,
den ena orkidén efter den andra men dem är ju så fina.

Tusen tack för allt M-L med familj, var riktigt kul och mysigt. Och massa GRATTIS igen på din dag, hoppas kvällen fortsätter i samma spår. Glada barn och vuxna!

Kollar på Copycats nu är det reklam dock, men shit vad lika dessa copycats är Nanne. Kunde inte lusta ut vem hon var, Pernilla Wahlgren hade jag rätt varje gång hihi. Det här blir nog klurigt men så roligt det är tycker jag. Ska göra mig en kopp te nu, krypa ner i soffan och ladda om för en ny vecka och nya möjligheter. Ha en fortsatt underbar söndag alla underbara där ute.

All kärlek och många kramar till er!

MALIN

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

Tack själv älskade fina du <3