lördag 15 december 2012

GRATTIS LAILA ♥

Hej mina fina läsare.

Idag vill jag uppvakta en väldigt fin och viktig person för mig. Hon är stark och står för det hon gör och tycker, hon är cool och rolig, också en underbar och bra mamma till sina fina söner. Ni kan säga vad ni vill om henne men jag älskar henne av hela mitt hjärta, just denna person får mig att vilja kämpa och orka.

Du är VÄRLDENS BÄSTA FÖREBILD LAILA ♥ Alla som får stå dig nära och ha dig i sina liv dem är riktigt lyckligt lottade. Sluta aldrig vara den du är, du stärker mig och så många andra tjejer här ute.

Stort GRATTIS på den STORA dagen världens finaste Laila. Jag hoppas din dag vart underbar och kvällen fortsätter i samma spår, att du får massa fina presenter och blir ordentligt uppvaktad.
All kärlek och många kramar till dig fina Laila ♥





Laila sa sist vi sågs: Tycker lite synd om Malin då hon får först en suddig bild sen bilder med min fina blåtira, du är skön du Laila, jag är så tacksam för dessa bilder utan eller med blåtira haha :-)

Tack Laila för mötena med dig, dem har betytt och betyder otroligt mycket. Jag hoppas verkligen vi ses fler gånger i framtiden. Glöm aldrig hur fin, omtänksam och underbar du är. Tack för att du ser mig/oss som ser upp till dig och tar din tid för mig/oss, det gör mig/oss så glada och varma i hjärtat.

Återigen stort GRATTIS på din födelsedag och hoppas denna dag fortsätter bli den bästa!! 


All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack fina Malin hoppas du mår bra. Jag hoppas att du och din syster får en fin jul och det är viktigt att ni stöttar varandra. Din syster är tillräckligt stor så att ni kan finnas där för varandra precis som mina syskon och jag gjorde när dom blev 15 år. Och syskonkärlek är det bästa som finns kram Laila