måndag 31 december 2012

Knyter en knut på 2012

Hej mina älskade läsare.

Nu är det inte många timmar kvar för än det nya året är här. Jag hoppas ni ALLA får en underbar kväll, ett fint slut på detta år och ett gott nytt 2013. Jag önskar er allt gott i det nya året! Nu påbörjar jag 2012 sista inlägg och hoppas ni gillar det. Puss och kram till er ALLA.

Vill tacka er alla som följt mig detta året och hoppas ni följer med mig in i 2013, har bestämt mig för att inte längre låta mig styras utan själv ta över kontrollen över mitt liv. Det har vart ett år med många berg och dalbanor men jag har lyckats ta mig upp varje gång. Det har jag mina fantastiska vänner att tacka för, utan er så hade detta liv inte haft någon mening, jag är evigt tacksam för ert stöd genom allt. TACK!

Dessa vännerna har funnits där extra mycket, er alla andra är jag också tacksam för!

Det hade inte heller gått utan min familj men mest inte utan min fantastiska och underbara syster, älskar dig så skrutt och finns alltid vid din sida, genom toppar och dalar. För evigt står vi bredvid varandra!


Jag har en underbar familj att tacka också. Några som alltid funnits där för mig, dem öppnade även sitt hem för mig i början på detta året 212, lät mig bo hos dem i nästan ett år och känna mig precis som hemma. Det var inte svårt för mig att känna mig hemma där med deras kärlek och omtanke kände jag mig också alltid trygg. Karolina du är en fantastisk kvinna och mamma, jag beundrar och ser upp till dig som den bonusmamma jag behövde/behöver. Claes en fadersfigur som jag saknat i mitt liv, du hjälper alltid till och ställer upp, jag fick/har också en bonuspappa som jag är så tacksam för. Ebba en mysig och snäll bonuslillasyster har man aldrig för många av, du vet att jag finns alltid här om någon är dum eller vad det kan vara. Axel min älskade lilla Axel, som jag gillar dig, älskar våra skoj bråk och pratstunder, du är underbar och jag finns alltid här för dig. Hulda världens goaste, du är en underbar liten person som än växer och det ska bli spännande att följa dig på din väg, du är precis som din storasyster en underbar bonuslillasyster. Jag älskar er alla så mycket och är så tacksam för allt ni gjort/gör för mig. Kommer inte kunna tacka er nog men jag vill att ni ska veta att vad som än händer så finns ni alltid djupt inom i hjärtat och där bär jag med mig er i all all all evighet. Tack älskade ni, ni är bäst! Kram


Sen min fina och älskade förebild, som jag er upp till så. Älskade Laila Bagge Wahlgren. Du hjälper mig att finna min inre styrka, att våga och att tro på mig själv. Dagligen läser jag din blogg och i varje inlägg snappar jag upp något som jag sedan bär med mig, du lär mig så mycket som jag vill lära mig, du är en stark och rak kvinna, som står stadigt på jorden. Du är precis den förebild jag behöver och jag är så tacksam för att du ser mig, tack för alla dina peppande ord, mötena med dig, din kärlek och omtänksamhet. Tack för detta året, jag ser så mycket fram emot ett 2013 med dig vid min sida, genom allt. Tack Laila!


Min fantastiska morfar finns alltid där och utan honom hade det vart tufft, tack för allt morfar.


Dessa personerna gör mitt liv extra värt att leva, kan inte tänka mig ett liv utan dem. Det finns många andra där ute som jag håller kärt också såklart, ni finns i hjärtat alla för alltid. Jag kommer avsluta detta 2012 och välkomna 2013 här hemma i min lägenhet för mig själv med något gott att dricka och en bra film. Detta med att avsluta ett år och börja ett nytt, varje år blir det för mycket för mig därav känner jag bäst för att vara själv då jag för det mesta bara gråter, ja det kanske låter konstigt men så är det. Jag blir alldeles för sentimental, skulle de bli sista minuten ändring så är det att jag kommer vara med min Jessica hos våran gemensamma kompis Jimmy med flera men just nu vill jag vara hemma, jag känner mig själv och ibland kan man ångra sig men jag vill göra det jag känner och inte gå emot mig själv. Så vi får se hur det slutar och börjar. Härmed önskar jag er ett gott slut på 2012 och ett gott nytt 2013, må ni alla uppnå det ni vill!



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

1 kommentar:

Anonym sa...

Söta Mali väldigt fint skrivet. Vet att du har det jobbigt till och ifrån men du är stark och jag ser fram emot att försätta följa dig och din syster nästa år kram och du ser grym ut i halsbandet :) Laila