måndag 28 januari 2013

Allt faller

Hej mina fina läsare.

Kör en mobil blogg. Igår hade jag en datorfri dag vilket var skönt. Just nu känns det bara som att allt faller och inget går som jag vill. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Helst vill jag bara dra täcket över huvudet ett tag och ge upp. Känner mig som ett vrak, inte ett dugg stark och inte ett uns av att detta fixar jag. Det är inte likt mig att känna så, ett tecken på att de verkligen inte är som det ska vara. En sak är säkert att jag har dem bästa vännerna som finns där, stöttar och hjälper mig igenom denna prövning i livet. En av dem är underbara Karolina som jag befinner mig hos just nu. Finns inte ord för hur glad och tacksam jag är för allt hon gjort/gör för mig. Älskar dig! Har vart här ett tag nu och brutit ihop några gånger. Så nu är dem så snälla här och bjuder på middag så jag kan återhämta mig lite. Nu vet ni läget och det kunde vart bättre jag vet men nu är det som de är och jag arbetar mig igenom det med hjälp av mina fantastiska vänner nu ska jag försöka ta de lugnt och komma i fas igen, vi hörs snart. Jag hoppas ni har det bra och får må bra.



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: