fredag 18 januari 2013

Bad update

Hej mina fina läsare.

Som jag förvarnat er för så blev det, dålig uppdatering. Har bara försökt att landa i allt dem senaste dagarna och få denna veckan att fungera någorlunda, det gick väl som det gick men det gick för nu sitter man här och fredag it is. Vilket innebär att jag just nu gör mina sista timmar här hos Torslanda HK. 18.30 ikväll går jag av mitt pass för sista gången och det är med enormt blandade känslor, mest ledsna och jobbiga men finns en del lättnade känslor också men det kan vi ta en annan gång.


Jag har redan gjort många sysslor för sista gången och det med gråten i halsen. Allt är klart nere i cafét och jag har gjort mina sista putshandtag där så kommer det skina fint när jag lämnar. Man kan kanske inte förstår det här om man ej vart där själv men det är jobbigt speciellt om man ej har ett annat jobb att gå till. Jag har ju liksom månat och tagit hand om detta cafét i över 1 års tid så det är ju inte så att man bara skakar på huvudet och går vidare, man hoppas ju att dem behåller det så fint som det faktiskt är/vart när jag haft det. Ända sen jag börja här så har folk vart imponerade över hur jag skött cafét. Att det är så fint, ordning och att det har blivit ett lyft sen jag börjat mm. Vilket är väldigt kul att höra! Så man kan väl säga att denna dagen är en bergodalbana med känslor. Ikväll kommer mina tjejer med, ska krama dem massor så jag klarar mig tills jag träffar dem igen vilket jag hoppas inte kommer dröja allt för länge.


Se här vad sött och fint dem skriver till mig!


Kom just på det att jag har ju ändrat layoten på bloggen, vad tycker ni? Jag tycker det är lättare att läsa texten nu, för jag läser ibland igenom mina inlägg på bloggen och då tycket jag det var svårt med det typsnittet och nu känner jag mig ganska nöjd med hur det blev. Funderar på att kanske byta tema med färg och så men får se, är och har alltid vart nöjd med det svart-vita tillsammans med lite lila och rosa.

Ska återgå till jobbet nu och göra det sista innan jag öppnar Cafét för en sista gång. Jag önskar er alla en fortsatt bra dag och en underbar helg, var rädda om er och ta hand om er.





All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: