tisdag 29 januari 2013

En bild säger mer än tusen ord

Hej mina fina läsare.

Började dagen med en härlig dusch efter blev det frukost och nu sitter jag här med en värmande kopp kaffe. Utanför är det grått och blåsigt men det stoppar inte mig, ska ta mig en promenad sedan.

Som ni vet så älskar jag att fota och redigera bilder, för er som inte visste vet nu. Satt en stund igår och fixade lite, blev ganska nöjd med resultaten. Ett fruset ögonblick som man alltid kan se tillbaka på, visst är det rätt häftigt ändå när man tänker efter.






Vad tycker ni? Dessa bilder finns i oredigerade skick i inlägget En hjärna, en fotograf. Titta gärna där så kan man se före och efter. Jag är väldigt nöjd i alla fall och det är väl lite huvudsaken.

Har endast en sak som jag önskar mig nu när jag fyller 25 år i maj, det är en riktig kamera så jag kan komma ut och börja fota igen som jag älskar, gräva fram alla mina kunskaper och idéer igen. Så jag hoppas verkligen jag får en i present, hade blivit otroligt glad kan jag säga. Kanske till och med kan få lite fofojobb vilket hade vart fantastiskt kul, ja vi får se vart det bär hän med allt detta.

Ska ta mig en kopp kaffe till nu och krypa upp i soffan innan det bär ut för en promenad. Jag hoppas ni alla haft en bra start på denna tisdag och att den fortsätter i samma spår. Puss




All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: