onsdag 16 januari 2013

Förlåt

Hej mina fina läsare.

Ja förlåt för att jag vart så dålig på att blogga men det är mycket nu. Känner att jag räcker inte till och orken är liten. Som om det inte vore nog med jobbet och allt så har det tillkommit två tråkiga saker bland vänner. Livet är verkligen inte rättvist det är en sak som är säkert. Och det är svårt att finnas till och räcka till när man själv inte mår så bra och går igenom jobbiga saker. Men jag försöker så gott jag kan och ni vet vart jag finns. Är bara ett samtal bort!

I måndags så berättade jag ju för mina småtjejer och dem blev väldigt ledsna och deppiga över att jag inte ska jobba kvar, likaså känner jag. Kommer sakna dem väldigt mycket. Ni ska få läsa vad dem skrivit till mig, väldigt fint och gulligt men man blir väldigt ledsen också.




Ja ni förstår ju att det kommer bli jobbigt utan dem på dagarna!! Vi kommer ju ses men det blir inte samma som nu om man säger så. Och i Juni åker min syster och hennes handbollslag ner till Kroatien på handbollsläger, då kommer tjejerna åka med och jag + flera andra familjer. Vi gjorde ju detta förra året med ni som följt mig här kommer kanske ihåg det. Ikväll kommer dem så då ska jag krama och gosa med dem extra mycket för nu rinner dagarna iväg, redan onsdag idag.

Idag var jag i stan med min fina vän Anna innan jobbet. Vi var och hämtade hennes nya teve som hade kommit sen åkte vi till en nagelsalong där Anna gjorde nya naglar, jag ska göra mina nästa vecka. Efter det så åt vi en mycket god lunch på Subway :-) Blev förtjust i deras kakel när jag besökte toaletten, var riktigt coolt måste jag säga. Hade kunnat tänka mig det i mitt framtida kök.


Visst var det coolt?


Bjuder på en halvsliten egobild också haha

Var riktigt mysigt att få åka till stan med min vän. Anna har verkligen funnits och finns för mig nu när jag behöver det som mest, vi bor ju mer eller mindre grannar också så är det något kan man bara gå över och det känner jag mig trygg med nu när det är som det är. Älskar dig vännen, tack för att du finns!!



Nu sitter jag på jobbet och längtar tills klockan blir 15.30 så jag kan få träffa mina tjejer. Så länge ska jag fortsätta gå igenom och rensa ur mina saker i datorn och på min kontorsplats. Önskar er alla en fortsatt bra dag och tack för ert tålamod med mitt dåliga bloggande. Puss på er!



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: