söndag 6 januari 2013

Kort inlägg!

Hej mina fina läsare.

Ledsen att jag vart så dålig på att uppdatera er här men jag har jobbat non-stopp förutom dem få timmarna jag sovit sen i onsdags. Vi har ju en handbolls cup här på jobbet och jag sitter med i den så kallade ledarstaben. Det är vi som sköter allt runt omkring och ser till att allt flyter på med hjälp av våra fantastiska funktionärer som vi har. Allt har gått jätte bra och det är mycket roligt. Imorgon är det sista dagen på cupen och det innebär att imorgon kommer finalerna och då ska det släckas ner och lysas upp med cool ljusbelysning, raketer ska sprutas ut och musiken ska dåna i hallen. Jag är taggad och ser fram emot sista dagen med mitt underbara team, alla funktionärer, spelare, tränare, domare och supportrar. Nu ska jag krypa ner på min madrass då jag sover här på jobbet tillsammans med några andra, alarmet ringer 06.00 imorgon så känner att man borde kanske läggas sig nu så man i alla fall får en 5 timmars sömn eller vad tror ni? Har nog endast fått 15 timmars sömn på 3 nätter, kommer nog inte vara pigg när jag kommer hem imorgon ska jag säga men fullt ös är det och man har otroligt roligt.

Så det jag vill säga till er är att jag kommer komma tillbaka i vanlig ordning alldeles snart, jag skulle tippa på att det blir på onsdag någon gång för kommer hem på måndag eller tisdag. Och jag saknar mina vänner väldigt mycket som jag inte ens pratat med sedan dagen efter nyårsafton, vill knappt tänka på det/dem för saknar dem så. Jag hoppas ni alla mår bra och har det bra, ta hand om er och var rädda om er så hörs vi snart. Puss!



Såhär fin kommer jag vara imorgon när jag ska dela ut priser till vinnare mm.
Fint va? Kommer bli kanon bra tror jag.



All kärlek och många kramar till er ALLA.
MALIN

Inga kommentarer: