lördag 19 januari 2013

Mållös

Hej mina fina läsare.

Jag är helt mållös efter denna dagen, det var det jobbigaste och tråkigaste jag vart med om. Riktigt ledsamt från min och många andras sidor som har kommit fram och beklagat eller vad man ska säga. Det kommer råda en stor saknad efter mig vad jag förstått då många sagt att dem kommer sakna mig. Jag kan säga att jag kommer sakna dem också, saknar dem redan och det gör ont i hela mig.


Tårarna har runnit på min kind ända sen jag kom hem 20:00, är helt knäckt. Jag trodde inte det skulle komma såna starka reaktioner från så många, det blev så många intryck och känslor på en och samma gång, höll tillbaka alla tårar på jobbet, så när jag kom hem bara brast det och nu har det lugnat sig, tänkte att jag skulle gå in här och skriva av mig lite så inte allt samlas inom mig. På ett sätt är de ju absolut kul att folk visat att dem tycker det är väldigt tråkigt att jag ska sluta för då vet man att man gjort ett gott intryck på dessa människor och jag verkar ha lyckats ganska bra med det så det känns ju bra och kul.

Tänkte att jag skulle tvätta av mig all mascara som runnit ut i ansiktet, sen försöka krypa ner i sängen och få lite sömn för det kan jag nog behöva efter denna dagen. Jag berättar mer om den imorgon. God natt och sov gott alla mina fina läsare, vänner, familj och medmänniskor. Var rädda om er!



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: