lördag 26 januari 2013

Slappar dag!

Hej mina fina läsare.

Idag har jag nog gjort minsta möjliga. Gått runt som ett paket i min gosiga OnePiece hela dagen och bara slappat, ibland behöver man såna dagar och det gör nog inget annat än gott. Jag går från soffan till köket och tillbaka, emellanåt blir det ett besök i badrummet för att hänga upp tvätt mm. Nu går den sista maskinen för idag och det är tomt i tvättkorgen igen, sån skön känsla. Det är väl ungefär det jag gjort idag, annars har soffan vart till bra användning och teven har vart en bra sällskap. Vad gör ni?




Har precis smaskat i mig middag nu som bestod av spagetti och köttfärssås som bara fanns färdigt i frysen att värma, så skönt när man vart klok och gjort matlådor. Nu ska jag fortsätta låta ögonen vila på teven och så ska jag snart njuta av en kopp kaffe och en chokladbit tillsammans med min Jessica som kommer på besök, vilket passar bra för nu har jag fått hennes försenade present, så hoppas hon blir glad.



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: