tisdag 1 januari 2013

Välkommen 2013

Hej mina fina läsare.

Jag hoppas ni alla hade en bra kväll och natt, att eran nyår blev som ni ville. Att ni också tror på er själva och håller era nyårslöften. Tänkte jag skulle dela med mig av mitt som jag sparat på lite. Kvällen den 5 november så gjorde ett av mina klokaste beslut. Jag visste att om jag bara tror på mig själv så kommer jag klara detta, jag ville också bevisa för mina vänner med flera att jag kunde fixa detta, jag fick i början många som inte trodde jag skulle klara det men idag så klappar dem mig på axeln och säger bra gjort. Nu är ni allt lite nyfikna va? JAG HAR FIMPAT FÖR GOTT, numera är jag en ICKE RÖKARE och jag är så otroligt stolt över mig själv för första gången. Jag känner mig mycket friskare och fräschare idag!!

Ska nog helt ärligt säga att av alla dessa nyårslöften man har haft så är detta de jag fixat, bara man bestämmer sig och som sagt tror på sig själv. Det finns en klok kvinna med många kloka ord som fått mig upprepa detta och som gjort att jag många gånger kommit över sugen!

Kvällen blev helt annorlunda jämfört med det jag hade planerat. Som jag skrev tidigare så har jag ju lite svårt för just nyårsafton och så men det gick faktiskt rätt okej igår, känslan inom mig var densamma och lite jobbig att stå ut med men över lag så gick det bra och jag hade trevligt. Jag hamnade till slut hemma hos Jimmy med  hans underbara barn Elis och Liam som jag säker berättat om innan, känner ju dem sen dem var små bebisar, sen var min Jessica och fem andra personer som jag kände några och några inte med. Vi åt en jätte god middag som bestod av torsk, potatis och en väldigt god så. Var väldigt smarrigt!


Jag busade ju såklart en hel del med mina favoritkillar, älskar dem så.





Liam visade hur han lärt sig spela Hugo på mobilen, det går jätte fort sa han. Ja oj vad vi busade, dem somnade gott sedan och orkade tyvärr inte ändå fram till tolvslaget men lika väl det kan jag tycka när dem är så små, vi smällde ju lite raketer med dem innan så dem var nog nöjda.

Jag är tacksam för att jag fick avsluta 2012 och börja 2013 med dessa fina. Tack för en riktigt mysig kväll, ni är underbara och ser fram emot ett helt nytt år med er, nya möjligheter och chanser!

Jessica, Elis, Jag och Liam!

God fortsättning på det nya året och hoppas det bringar allt det ni önskar!




Här får ni njuta av våra fyverkerier!

video


Såhär såg min mobil skärm ut strax efter tolvslaget!

Idag gick jag upp hyfsat i tid för känner inte för att sova bort dagen. Och jag blev väldigt glad när jag loggade in på bloggen och såg att Laila vart här inne och lämnat en kommentar, den gjorde mig väldigt glad och ännu mer stärkt. Tack så mycket Laila för den fina kommentaren och för feedback, är så tacksam och glad för att du ser mig. Vill ni läsa vad hon skrev klicka HÄR så kommer ni direkt till inlägget där hon kommenterat. Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och en film, har ju skaffat Netflix där man hyr och kollar på film hur mycket man vill för 79:-/månad men första månaden är gratis så kollar man på mycket film rekommenderar jag er att testa detta, finn hur mycket filmer och även serier som helst. Ska också njuta till fullo av denna sista ledighetsdagen. Pussar och kramar till er alla!


All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: