onsdag 30 januari 2013

Vänner

Hej mina fina läsare.

Livet hade varit bra trist och tufft utan sina underbara vänner. Som alltid finns där i vått och torrt. Jag och Hanna var som en i många år, vi har gjort mycket tillsammans och gått igenom mycket tillsammans som jag inte gjort med någon annan. Många år av en underbar vänskap har för oss passerat och finns nu i våra hjärtan och minnen, många av dem fångade på bild. Jag ser fram emot fler år och mer minnen att skapa med dig min vän. Just nu umgås vi inte så mycket, men vi vet alltid vart vi har varandra. Hon har en speciell plats i mitt hjärta och vilka vägar våra liv väljer att ta så finns jag alltid här för henne och i mitt hjärta bär jag henne med mig ALLTID. Glöm inte det vännen, älskar dig så otroligt mycket att jag med ord inte kan beskriva min vän! Du är väldigt speciell för mig. Va stark! Kram

















All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: