tisdag 22 januari 2013

What to do?

Hej mina fina läsare.

Inne på dag 2 som arbetslös, suttit hela morgonen och kollat jobb utan något större resultat. Inte den roligaste marknaden just nu i lågkonjunktur och allt, försöker hålla skenet uppe.

Finner det svårt att sysselsätta mig, vad ska man göra? Alla jobbar och kommer inte hem förrän på eftermiddagen/kvällen, blir lätt att man ligger i soffan och zappar bland kanalerna, helst denna årstiden också. Har ni tips på roliga saker man kan göra som inte är allt för kostsamma är ni välkomna med dem.

Mina goa småtjejer som jag nämnt innan har ju blogg också, Matilda är väl den som är flitigast och igår så läste jag den och blev mycket rörd och varm i hjärtat. Ni får direktlänkarna till dem inläggen.



Man blir otroligt rörd. Finns inga ord för hur mycket jag älskar dessa tjejerna och saknar dem massor, det kändes verkligen konstigt att inte få träffa dem igår som jag annars brukar få göra. Jag har en tanke om att åka och hälsa på dem i nästa vecka men vilken dag säger jag inte ifall ni sitter här och läser, tänkte att det får bli en överraskning. Längtar såååå mycket tills jag får krama och dem allihop.


Senare i eftermiddag kommer tjejen och hämtar alla flyttlådor som just nu blockerar min hall. Nu tänkte jag att jag ska hoppa ur mysdressen och klä på mig lite mer ordentliga kläder så ska jag ta en promenad till kyrkan är Karolina och Gunnel jobbar, ska få skriva ut såna klisterlappar som man kan sätta på brevlådan där det står mitt namn så min post kommer rätt, kanske blir en kaffe med dem också vet man aldrig. Mer än så händer det inte hos mig här idag, vi hörs av senare eller imorgon. Puss



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: