onsdag 6 februari 2013

3 månader

Hej mina fina läsare.

Idag är det en väldigt speciell dag för mig. För 3 månader sen exakt idag tog jag nog ett av mina klokaste och bästa beslut hittills i mitt liv, att sluta röka. En tuff och kämpig resa väntade.

Men idag har jag nått resans slut, jag klarade det! Det vart många tårar, frustration och prövningar men jag tog mig genom dem alla. Av egen vilja, med program och stöd. Jag är väldigt stolt över mig själv att jag lyckades, JAG GJORDE DET! Inget är omöjligt bara man vill.


Idag har jag klarat mig igenom det dem säger är den värsta tiden, dem 3 första månaderna. Det har gått över förväntan bra och jag är glad. De hade inte gått utan mina vänner. Tack alla som stöttat och peppat mig och som fortfarande gör, ni gjorde det många gånger möjligt. Puss på er!


Så efter min kvällspromenad blev det lite lyxmys såhär mitt i veckan men jag kände att jag var värd det idag. Man får ju uppskatta sig själv också om man gjort/gör något bra.


Idag känner jag mig fri från ett väldigt kontrollerande beroende och om inte annat så mycket fräschare. Det här var absolut det bästa jag gjort och oj vad massa pengar man sparar. Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen tror det eller ej men det är lite spännande, gillar ju dock inte Zlatan!! Imorgon väntar äntligen Konfex & Events mässan och föreläsning med underbara Laila Bagge Wahlgren med mitt hjärta Anna, så kul. Ha en fortsatt mysig kväll alla kära läsare.



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: