onsdag 13 februari 2013

A typical Wednesday

Hej mina fina läsare.

Har mer eller mindre vart upptagen hela dagen idag. Vaknade, åt frukost, fräschade till mig och tog en promenad för att sedan gå till Hanna för att umgås och dricka kaffe, även goa Amanda kom och vi hade det riktigt mysigt och skrattade en hel del åt roliga saker vi gjort och upplevt.


Amanda var så snäll och körde mig sedan till mitt hjärta Anna´s jobb. Åhh om det var skönt att få krama om henne och se henne igen, saknat henne så. Vi satt och pratade lite sedan åkte vi ner till klova (centrum på Hönö kan man säga) det ligger massa affärer och fik där, vi gick in i en affär som har så massa fina kläder. Anna hittade två väldigt fina blusar och jag fyndade en kamouflagefärgad sjal för 50:-, happy!





Ni som följt mig vet ju att jag älskar sjalar och bär det oftast till alla mina outfits. Det är liksom min svaghet här i livet, dem bara stirrar på mig och ropar KÖP MIG! Hahaha.

Efter det så var det dags för mig att vara barnvakt så Anna körde mig till familjen Sandros (dem jag bodde hos) Karolina skickade sms tidigare på dagen och sa att jag gärna fick komma lite tidigare på kaffe så hon kunde få klämma lite på mig, söt hon e. Hann dock tyvärr inte det så hon fick nöja sig med en snabb kram för då innan hon var tvungen att gå. Var ett tag sen jag träffade dem också. Skulle i alla fall bara barnvakt för härliga lilla H. Lilla H kollade på en hel del olika pippi filmer medan jag läste skvaller tidningar som jag inte gjort på riktigt länge så det var lite kul, läser ofta inte så mycket utan gillar mest att kolla på bilderna. Sedan kom pappa Claes, storasyster Ebba och storebror Axel hem så då traskade jag hem till en tjej där jag skulle hämta en ljushållare som jag köpt för att sedan gå hem, laga mat och duscha för att sedan krypa upp i soffan med en god kopp te och veckans höjdpunkt, Mia på Grötö.



Hela dagen imorgon ska jag passa Anna´s son Lennon så kan bli snålt med uppdatering så ni vet. Får se vad jag och den lille terroristen hittar på, han är sjövild kan jag säga så lär vara helt slut sen. Ska fortsätta kolla på en film som går på teven nu sen ska jag försöka komma i säng. God natt.



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: