torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Hej mina fina läsare.

Bättre sent än aldrig!
Jag hoppas ni alla haft en bra/mysig alla hjärtans dag. Att ni uppskattat era nära och kära också att ni blivit uppskattade såklart. Jag fick finaste sms:et från mitt hjärta Anna i morse.


Sen har jag fått en hel del andra fina hälsningar men dem behåller jag för mig själv. Har ni fått några fina hälsningar, blommor eller en fin gest kanske?!

Jag själv har uppskattat mina nära och kära, kramat dem som jag träffat extra hårt och länge. Varit extra snäll om man nu kan vara snällare än vad jag faktiskt är hihi. Lite självförtroende får man ju ha, tycker inte det är att skryta för att jag vet att jag är väldigt snäll.....

Vill passa på att tacka mina fantastiska vänner, för att ni alltid finns där, stöttar och hjälper till när livet inte alltid tar den vändningen man vill. Utan er hade livet varit väldigt tomt, tråkigt och tufft. I will always have you´re back and be there to the end of time, always! I Love You...



Och till er ALLA mina fina och underbara läsare!




All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: