måndag 18 februari 2013

Arbetsförnedringen

Hej mina fina läsare.

Måndag och jag ska till arbetsförnedringen (någon smart människa som kom på det namnet, för precis vad det är) på något onödigt gruppmöte. Jag vill inte, vill inte och vill inte. Darrar, svettas, svettas lite till och känner hur ångesten trycker på. Ska bara försöka överleva detta....


Efter mötet ska jag snabbt in till Gina Tricot och köpa mina efterlängtade ut och gå/spring byxor. Ni vet såna tajta saker som alla sportnördar har haha. Är ju ute och går varje dag och när jag är ute har jag mina jeans eller andra byxor och tycker det är synd att slita på dem så då kan det vara värt att köpa ett par såna byxor, har ju ett presentkort där som jag fick i julklapp av Sandrosarna.

Tänkte någon av dessa två. Snygga båda två!



Blogg you later.



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: