torsdag 21 februari 2013

..........

Hej mina fina läsare.
 
Jessica kom hit förut, bjöd henne på frukost och så kollade vi på en film, en väldigt gullig och fin film. Man blir varm och glad i själen, men också litet tårar kan komma. Den heter "Uptown Girls" och vad den handlar om kan ni läsa HÄR.
 
 
Pratade med mitt hjärta Anna på chatten förut. Snart en vecka har gått och vi har än inte setts och imorgon åker hon till Danmark så det kommer dröja ännu fler dagar, saknar henne så förbannat mycket, bara så du vet om du läser. Tänk att det kan göra så ont att sakna någon, precis som om någon slår dig inombords. My other half! Love you.
 
Annars är det inte mycket med denna dagen. Jag var så inställd på att denna dagen skulle få en helt annan utväg men så slutade det bara som en pannkaksmet. Inte ens solen som skiner utanför fönstret idag gör det lättare, tårarna bara rinner om vartannat, den ständiga oron och ängslan vägrar bara att ge sig av. En extra tung och jobbig dag idag, nu hoppas jag imorgon kan få bli en början på ett slut med det här. Jag kryper under mina gosiga filtar i soffan och försöker vila ögonen på en ny film och försöka glömma allt för en stund och koncentrera mig på det. Enda som fattas är allt onyttigt som man kan tänka sig i världen på bordet, hade vart så gott. Senare ska jag försöka orka berätta om det där roliga som jag lovade jag skulle göra. Blogg you later!
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: