måndag 4 februari 2013

Blommor och fika

Hej mina fina läsare.

Fortsätter i uppvaktningens tecken. Jag fick mig en minst sagt virvlande promenad förut, som det har blåst här idag. Riktig storm nästan men solen den sken så de var skönt.

Precis på väg ut så fick jag sms av min goa Karolina om jag ville komma på kaffe, såklart man vill det. Tog promenaden först och på vägen stannade jag till i affären, idag kände jag mig inspirerad till att uppvakta Karolina, för att hon är ett fantastiskt stöd för mig och en underbar människa, glad att hon finns. Blev en väldigt söt liten bukett med rosor och ett trähjärta som jag skrev på. Hon blev väldigt glad. Det blev en mysig fika med gott kaffe och goda knäckebröd med ost på.....


Jag stannade kvar en stund och satt med när Axel skulle göra läxan tillsammans med sin mor, kan säga att det spårade ut lite då och då med hysteriska skratt och en liten H som krävde allas uppmärksamhet genom att bland annat att kasta päron genom hela köket och sparkan på mig i soffan.


Efter en stund och till allas förväntning lugnade sig lilla H. Lite soffhäng och en Ipad gjorde susen hos lilla fröken H. Trots att dem är lite pain in the ass då och då så är dem väldigt söta och goa.


När jag öppnade min facebook så hade jag fått meddelande från fina Lotta. Nästan lite overkligt, blir uppskattad idag med. Det där lilla gör mig så glad och får mig att orka.


Visst var det fint? Saknar väldigt många grymt mycket där borta, en dag i denna veckan ska jag överraska dem med ett besök, kommer bli så kul. Hur har det gått för er idag, har ni uppskattat någon med det där lilla extra. Berätta gärna i så fall vad ni gjorde. Jag har en fin bukett kvar här hemma också som en speciell och betydelsefull vän ska få imorgon. Likadan som Karolinas fast rosa och annan text på hjärtat. Tror hon bli väldigt glad så det ser jag fram emot. Ikväll kom min fina vän Jessica på besök, blev en mysig kvällsfika och massa prat om allt mellan himmel och jord. Tacksam för mina fina vänner.


Nu ska jag kolla på Familjen Annorlunda och njuta av hur lugnt och skönt man faktiskt har det haha nej men skulle absolut göra vad som helst för att få mina egna små trollungar. Hej svejs!



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: