måndag 4 februari 2013

Det är de där lilla extra

Hej mina fina läsare.

Hoppas ni alla sovit gott och fått en bra start på denna veckan. Här är det lite sådär med allt känner jag, men men de är så det är just nu, upp och ner hela tiden.

Har haft en riktigt mysig morgon med massa tända ljus och mys, ute är det väldigt dåligt väder och så har det snöat hysteriskt men verkar som det gett sig lite nu, får se hur det blir med promenad sedan.


Tänkte bara nämna och visa hur det är de där lilla extra som gör allt så mycket bättre för en stund, att uppskatta dina nära och kära med det där lilla nån gång, det behöver inte kosta nått och det är så lätt att göra någon glad eller känna sig lite extra speciell, glöm inte att uppskatta varandra.

Igår fick jag känna på det, fick ett väldigt fint sms av mitt hjärta Anna och en hälsning av min bonussyster, dessa gjorde mig otroligt glad och fick mig att glömma allt det tråkiga. Blev så glad och det är så enkelt att uppskatta sina vänner, familj mm. Jag blev så glad så tårar kom. Vill ge er en uppgift, uppskatta någon som har en betydelse och mening för dig idag, se hur glad hon/han kommer bli, för det lilla du gör blir till något stort för den personen som får mottaga din uppskattning. Glöm inte, det räcker med det lilla, se bara på mina hälsningar jag fick. Lycka till och jag lovar att dem kommer uppskatta det!

Anna´s sms


Bonussyster´s hälsning på Instagram.


Just det, om ni vill följa mig på Instagram så heter jag malinjonasson. Gör gärna det, är rätt flitig på att uppdatera med bilder där om jag nån gång inte hinner med bloggen. Jag lever på dessa fina orden från mina kära idag med, nu verkar det som att vädret klarnar upp och då blir det promenad.



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: