fredag 15 februari 2013

Det där man kanske inte pratar högt om, men varför skämmas, våga prata ut

Hej mina fina läsare.

Vad är oddsen? Ibland känner jag mig utvald, utvald att alltid få vara den som ska få sitt liv prövat vad det än gäller, att aldrig riktigt få känna glädje och lycka över livet. Jag är så trött på att alltid vara den som är så stark, jag vill bara lägga mer ner och skrika tills jag ingen röst längre har kvar. För inuti har jag något som dagligen gör det svårt och jobbigt, något som får det att kännas som att någon äter upp mig inifrån, får hela tiden kämpa för att då det att funka, men jag orkar inte med det mer. När ska jag få må bra? Och om jag inte längre orkar, hur ska då mina vänner orka. Jag är så rädd att jag ska förlora dem, att dem ska backa, jag känner mig många gånger som en börda. Jag vet att jag inte alltid är den lättaste att ha och göra med ibland men jag försöker verkligen mitt bästa men jag hoppas snart kunna få svar...




All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: