fredag 8 februari 2013

Fredags mys

Hej mina fina läsare.

Min promenad tog med mig på en annan väg jag tänkt ta, nämligen hem till mina goda vän Hanna. När jag hade promenerat och handlat så gick jag hem till Hanna och hennes mysiga familj. Har nog inte nämnt Hanna innan så vad jag vet, vi har väl i alla fall känt varandra minst 10 år och vi har gjort mycket tillsammans och gått igenom mycket tillsammans. Sen kanske man inte träffas lika ofta som man vill men man växer upp och skaffar sina egna liv, så man får ta chansen när den kommer. Hon är en mycket god vän som ligger mig varmt om hjärtat. Jag blev bjuden på gott kaffe och så fikade vi på goda donuts som jag köpte med mig. Vi hade det riktigt mysigt och roligt. Sedan satt vi och kollade på när Ayleah var liten tjej (Hannas dotter och så var hennes kille Pontus med också). Ayleah tyckte det var kul och spännande att kolla på sig själv.




Sedan blev det en härlig promenad hem igen. Har tänt alla ljusen här hemma så nu är det mys för fulla muggar, på teven går gladiatorerna, inte de jag vill kolla på direkt men problemet med mina kanaler kvarstår och har bara två kanaler som funkar, det är 4:an och 6:an, inte den minsta paniken inför imorgon när mello är, måste ju se mello när det är i Götlaborg. Hoppas verkligen jag eller någon annan kan fixa detta för såhär orkar jag inte ha det. Håll tummarna! Önskar er alla en fortsatt mysig kväll och en trevlig helg.



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: