lördag 16 februari 2013

FRULLE * TANKAR * KÄNSLOR

Hej mina fina läsare.

Har ätit en väldigt god frukost idag bestående av äggmacka, ett ägg, en kiwi och en stor kopp te. Verkligen riktigt gott och ägg är ju så mättande och lätt att göra, bara koka och skala.


Vaknade runt 09.30 idag vilket gjorde mig väldigt förvånad med tanke på att vi kom hem vid 02.30 inatt och jag kunde inte somna förrens vid 04.00, sjukt. Är så trött på att inte kunna somna och sen när jag väl somnat så vaknar jag nästan varannan timma hela tiden. Hoppas bara de ger sig snart.

Det var väldigt mysigt och trevligt igår trots allt runt omkring. Samtidigt som jag hade kul igår så var det ett rent helvete psykiskt, fick kämpa mig igenom hela kvällen. Under flera moment när jag gjorde mig i ordning så skrek de inuti mig att inte göra det medan jag själv vägrade låta min kropp styra över vad jag egentligen vill och kan så det är sjukt jobbigt men ofta vill och ger man upp för det är väldigt tufft att gå emot denna strömmen kan jag säg. Tidigt under kvällen började det trycka i huvudet och värka i hela kroppen, det blev bara värre och värre men när vi hade kommit hem till ön igen och jag var hemma så började det sakta men säkert släppa, tycker det är väldigt märkligt.

Mitt hjärta Anna är ju från Alingsås så en vän till Anna vid namn Hilda + hennes man kom till oss under kvällen och hängde med oss där. Denna tjejen gjorde faktiskt ett gott intryck hos mig, i början hörde jag mig säga för mig själv guuuuuud vad hon pratar men under kvällens gång så såg jag mer och mer vem hon var som person. En underbar kvinna med en stor skopa humor, vågar stå för det hon gör och det hon säger, mycket rak och ärlig inget snack om saken, vågar ta plats och har ett underbart självförtroende. Vilken härlig tjej tänkte jag för mig själv, jag kunde känna hur lik jag var henne som person men det fattas en stor bit i mig som hon har, att våga ta plats och mitt självförtroende går inte att mätas med hennes.

När vi skulle åka så sa vi hej då, omgavs då av en stor och varm kram av fina Hilda som sedan slutade med en puss på kinden, hon avslutade med att säga att hon gillade mig (jag var inte sen med att säga att det var ömsesidigt) och sist men inte minst kom dem tre magiska orden ur hennes mun, våga ta plats tjejen. Var precis som om hon hade läst mina tankar. Jag kan fortfarande höra henne säga det medan jag sitter här och skriver. Lovar att jag ska jobba på det! Jag hoppas vi ses igen.

Jag har vare sig hur kvällen var en fantastisk vän att tacka för just denna kvällen, vet att du kanske läser detta så tack så ***** mycket älskling, du är bäst. När jag gifter mig med you know who så ska jag ge dig allt jag kan och lite till. Underbara människa!! Älskar dig..... TACK


Lovade ju bilder från igår så här kommer dem men kvaliteten är kass.





Mina fina Annor!

Startade dagen idag med en härlig dusch sedan åt jag frukost medan jag läste igenom mina favoritbloggar sen hamnade jag i min egen såklart där jag är just nu när jag rundat av här som jag snart ska, ska jag hoppa in och kolla facebook tänkte jag. Ikväll stannar jag i tryggheten och har mello-mys. Innan det ska jag ta en promenad tänkte jag och kanske köpa mig något gott till ikväll. Jag hoppas ni alla haft en bra start på denna helgen och hoppas den fortsätter så. Blogg you later!



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: