söndag 10 februari 2013

God Morgon

Hej mina fina läsare.

Vi har tagit en lång sovmorgon här, vaknade strax innan 11.00! Lite väl länge men kroppen behövde det verkade de som, vi kom ju heller inte i säng förrän efter 01.00.

Det är väldigt mysigt att få ha min syster här får jag säga, allt blir så mycket roligare, frukosten smakade mycket godare och man kände mer för att gå upp än innan. Vi sitter nu och har precis ätit frukost, syster min äter fortfarande, jag sitter och njuter av mitt morgon te som det nu har blivit istället för kaffe, älskar verkligen detta te´t, Peach Mango, har ni testat det? Gör de om inte, väldigt gott.





Sen var det någon som drack upp den sista mjölken nyss så det får bli en promenad till affären sen och handla lite smått och gott. Här har det kommit massa snö också, mysigt. Annars får vi se vart dagen bär hän, känner mig ganska nöjd med att bara ta det lugnt och mysa. Vi hörs sen!



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: