söndag 17 februari 2013

Header

Hej mina fina läsare.

Vill bara hoppa in och uppmärksamma min nya header. Vad tycker ni? Jag är faktiskt efter många om och men nöjd hihi. Kanske lite svårt att missa den också med tanke på att de är mer eller mindre det första man ser. Skönt att haft något att skingra tankarna med men nu vet jag inte vad ja ska göra. Diska kanske?

Jessica var här förut och drack lite kaffe med mig, så kollade vi på en film, mysigt när man får lite sällskap. Hon var dock sjuk stackaren, hoppas du blir bra snart vännen.

Idag har jag bara vart hemma hela dagen, varken velat, orkat eller haft lust till annat. Dock saknar jag mitt hjärta Anna som jag inte sett sen i fredags, vi sitter ju mer eller mindre ihop annars. Måste ju inte ses varje dag men när man gjort det i nästan en månads tid så blir det tomt om en eller två dagar går utan att man ses, för mig i alla fall. Hoppas det inte blir många mer dagar emellan bara.

Nej, ska ta tag i disken nu sen göra en kopp te. Ha en fortsatt fin kväll kära ni.




All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: