måndag 11 februari 2013

Hej då lillasyster

Hej mina fina läsare.

En underbar och behövlig helg med min älskade lillasyster är nu slut. Syster yster packade ihop sig och åkte hem tidigare idag, hon skulle ha träning senare i eftermiddag så hon var tvungen att åka hem. Det har vart så mysigt och underbart att ha henne här. Tack för att du kom och för alla härliga skratt och pratstunder. Finns alltid här för dig. Älskar dig min skatt!


När syster åkt så begav jag mig ut på en promenad, solen har vart här på besök hela dagen, det var riktigt skönt ute men kallt. Medan jag gick så gled mitt hjärta Anna förbi i bilen, åhh som jag saknat henne. Gått en hel helg utan att vi setts och pratat, var skönt att få krama om henne. Hon fick åka vidare sen då hon jobbade och jag skulle ju ta min dagliga promenad. Innan så hade jag fått världens finaste meddelande av henne på facebook på morgonen. Gjorde min dag.


 Jag fortsatte sedan min runda och jag avslutade den hos min goa Jessica för en kopp kaffe och lite häng, fick mig en god rostad macka också. Mums!





Visst ser det härligt ut? Måste säga att man bor rätt fantastiskt, detta är något man får njuta av varje dag. Tror det bådar gott för kropp och själ, I Love Västkusten! Nu slänger jag ut min långa kropp på soffan haha, njuter av alla tända ljus och bara slappar resten av denna kväll och inväntar måndagens favoritprogram, Familjen Annorlunda och Dicte. Jag hoppas ni alla haft en bra start på denna vecka och sportlov för många barn och ungdomar, och att kvällen fortsätter så.
Talk to you soon again!



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: