fredag 8 februari 2013

I Miss You

Hej mina fina läsare.

Ibland kan jag känna hur saknaden av någon bara kommer över mig. Det kan vara en person som finns kvar här men som man kanske inte träffar så ofta och som gjort en inverkan på ditt liv eller kanske en person som gick i förväg och finns där uppe bland molnen och himlen, som du önskade du kunde få en enda liten stund till med eller en sista kram. Saknade kan vara riktigt jobbig och göra så ont.











Samtidigt tycker jag det känns skönt att kunna sakna någon, det blir extra kul att träffa någon om man saknat dem en längre tid. Känslan i kroppen är skön när man återser varandra.

Just nu i denna stund finns det många jag saknar, saknar så att det riktigt känns djupt inne i hjärtat. Några av dem finns inte kvar, många av dem finns men man kan inte träffa dem så ofta som man kanske vill. Tur är väl att det finns telefon, facebook, mejl mm så man kan lindra den saknaden lite.

Jag sitter här hemma i soffan framför teven och funderar på vad jag ska göra av denna dagen, har en sån irriterande huvudvärk som ligger och pyr, kanske en tablett och en promenad kan göra de bättre. Behöver ju handla lite till fredagsmyset ikväll också. Promenad it is! Önskar er alla en underbar helg.



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: