tisdag 5 februari 2013

Konfex & Events 2013

Hej mina fina läsare.

På torsdag ska jag iväg på en mässa med min fina Anna. Det kommer bli väldigt kul och intressant. Bästa av allt och det jag ser mest fram emot är ett seminarium med ingen mindre än min underbara och fina förebild Laila Bagge Wahlgren. Det ska bli väldigt kul att få lyssna till henne och hennes erfarenheter som jag länge velat göra. Ska bli kul att få träffa henne igen, hoppas bara hon hinner prata lite.


Här kan ni läsa mer om mässan! Konfex & Events 2013

I allmänhet har denna dagen vart väldigt jobbig och känslomässig pga olika saker men också mysig, känner mig helt slut i kropp och själ, psykiskt och fysiskt. Har precis ätit och nu ska krypa upp i soffan och bara ta det lugnt och mysa med lite chips innan jag tackar för denna dag!



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: