söndag 10 februari 2013

KROATIEN

Hej mina fina läsare.

Saknar mitt underbara Kroatien, vi var där förra året i juni och åker i år igen. Ska bli så underbart skönt och mysigt. Det är min syster och hennes handbollslag som åker dit på träningsläger och då är vi ett flertal familjer som åker med och har semester. Detta året har vi hyrt eget plan, classy! Och så ska mina underbara småtjejer med familjer med i år också så det kommer bli toppen.

Här är lite bilder från förra året, visst ser det härligt ut, kan säga att det var de också.

Jag och mina goa småtjejer!


Tjejernas härliga tränare!


Långbord inför midsommar firandet!


Midsommarfina tjejer! Min syster längst till höger.









Mina härliga systrar!


Jag och mina härliga systrar!




All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: