lördag 9 februari 2013

Lillasyster

Hej mina fina läsare.

Hoppas ni alla hade en bra fredag och att ni sovit gott. Jag har sovit väldigt gott får jag säga och idag hade jag en sån lång morgon där jag låg kvar i sängen, lyssnade på musik och kollade Instagram.



När jag gick upp fick jag mig ett plötsligt ryck att börja städa, så nu är badrummet kliniskt rent och hela lägenheten har jag damsugit. Känns riktigt skönt. Mitt upp i allt knackade Anna på dörren och ville ta med mig på promenad men var mitt i städtagen och hade inte ätit frukost så jag fick tacka nej. När jag städat klart blev det frukost, en härlig kopp te och macka till reprisen av gladiatorerna.

Idag kommer min älskade lillasyster hit, min skatt och mitt allt. Har inte träffat henne på 2-3 veckor så när hon kommer ska jag krama och pussa på henne massor. När hon kommer ska vi iväg och handla till myset ikväll innan dess hade jag tänkt hinna med en promenad och några samtal. Och just det, någon där uppe måste ha lyssnat på mig för jag trixade lite med antennkabeln och gjorde en ny kanalsökning och vips så kom 1:an och 2:an tillbaka, överlycklig, nu kan vi kolla på mello och njuta ikväll. Fastän jag inte hört låten än så hejar jag på Pernilla och gänget, det verkar bli ett nummer i min smak..... Nu måste jag fixa till mig lite så ska jag höra med Jessica om hon ska med ut på promenix som vi prata om igår. Ha en riktigt skön lördag.



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: