lördag 23 februari 2013

LITE FICK JAG MED MIG ÄNDÅ

Hej mina fina läsare.
 
Vi var inne på Chilli som hade 20% på det mesta. Jag hittade en dörrmatta som jag länge behövt, en jättefin svart med en stjärna på 79:- som hittat. Mona (Jessicas mormor) köpte kuddar och en soffa som det var bestämt men den hämtar dem i veckan.
 


 
Vi hade en mysig förmiddag i stan, var lite kämpigt emellan åt men de gick ok. Jessicas mormor bjöd oss på lunch, vi tog varsin panini och kaffe. Var mumsigt!
 



 
Eftersom jag haft slut på Foundation länge så köpte jag faktiskt en ny idag på Kicks, dem har verkligen bra hjälp där, blev sminkad på plats med den för att se hur den kändes mm innan jag köpte den och jag blev kär. Bästa jag haft någonsin. Kan varmt rekommendera den, hållit hela dagen och lika fint. Ett tips jag fick är att applicera Foundation med en pensel för svamparna suger åt sig så massa så jag köpte en pensel nu så nu får jag lära mig det.
 
 
När vi var på rusta så köpte jag toalettpapper, värmeljus, en Adidas-parfym för 50:- inte så dumt sen hittade jag dessa mysiga duntofflorna för 20:-, snacka om fynd.
 
 

 
Det var den fönstershoppingen det :-) Tycker jag gjort mig värd av det jag köpt idag så tänker inte känna ånger för det fast jag inte har råd egentligen.
 
När vi var hemma på ön igen så körde vi hem Mona sen hem till Jessica för kaffe. Efter en stund ringde henne bror och ville käka kinamat så vi åkte dit och åt.
 
 
 
Mätt och belåten körde Jessica hem mig, packade upp mina fynd och tände massa ljus. Slängde av mig jeans och hela outfiten för idag hoppade i mina mjukisar och stoppade på mig mina nya gosiga tofflor. Kröp ner i soffan och nu ligger jag här. Väldigt trött och mår inte riktigt hundra. Just nu känns det som en omöjlighet att jag ska orka hålla ögonen öppna till Mello och under hela showen. Lite Coca cola och lördagsmys kanske kan fixa det.
 
 
Höll ju på att glömma, här kommer före och efterbild i hallen, visst blev det fint? Innan hade jag en handduk som jag vikt ihop så det skulle se någorlunda ut men nu är jag nöjd.
 
 
 
Jag hoppas ni alla haft en bra dag, Och att kvällen blir vad ni vill den ska bli och kollar ni på mellot, må bästa låt vinna. Ha de så bra så länge kära ni.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: