söndag 10 februari 2013

Mello

Hej mina fina läsare.

Är så besviken på hur svenska folket röstar, är så trött på den pajasen Sean Banan. Ville ju så himla gärna att Swedish House Wives skulle komma vidare, dem var faktiskt riktigt bra tycker jag, bästa numret enligt mig, det svängde och var liksom det man vill ha i mello. Glitter och schlager!






I alla fall så åt vi en mycket god middag alá Malin. Det var riktigt gott faktiskt och syster min mumsade i sig som bara den så det var ett gott betyg, hon brukar önska just denna rätt när vi ska ha mys för hon tycker jag gör det så gott, tycker det är roligt att laga mat om man har någon att laga till.



Efter att låtit maten smälta och diskat undan all disk som helt plötsligt återuppstod så var det dags för den goda efterrätten och den gjorde Jessica oss sällskap på. Var smaskigt!



Nu är vi riktigt trötta här och ska strax krypa ner för att sova. Vad tyckte ni om mello? Vem var eran favorit? Gick rätt låtar vidare? Hoppas ni haft en bra kväll. God natt!



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: