söndag 3 februari 2013

Min helg

Hej mina fina läsare.

Fredag, så gjorde jag minsta möjliga då det var en jobbig dag utöver det vanliga. Jag tog i vanlig ordning min promenad på förmiddagen postade brev på vägen och även ett stopp i affären. Morfar var förbi med en kista som han lovat mig att jag ska få som han haft på vinden länge, nu står den vid slutet på min säng och det är en väldigt fin inredningsmöbel tycker jag (bild kommer i dagarna). Blev väldigt fint tycker jag. Bjöd även morfar på en kopp kaffe så satt vi och pratade om lite allt möjligt, fick också en peng med tanke på min situation jag är i, älskade morfar, världens bästa och snällaste. När han åkt så försökte jag få ordning på mina kanaler som testar mitt tålamod och gjort fram tills ikväll men nu är det hyfsat ok. På kvällen ringde min underbara Anna och muntra upp mig är så glad att jag har henne, hon har vart och är ett stort stöd för mig i mycket just nu, mitt hjärta tack för att du finns, det slutade med filmkväll hos henne sen. Vi kollade på Hypnotisören och Cockpit. Båda var bra. Man får sig en hel del skratt i Cockpit kan jag säga, vilken underbar film, ni bör verkligen se den alltså, kan absolut tänka mig att se den igen.



Lördag, en mysig och lång morgon som sedan tog sig vidare i en underbar förmiddag med promenad i den underbara solen som var på besök till hallen för att kolla på min goa Axel när han spela match. Karolina bjöd mig sedan hem till dem för fika med goda semlor vid 16-tiden. Efter matchen tog jag min förmiddags promenad vidare dock blev jag stoppad på vägen, hälsade på min Anna som jobbade och höll henne sällskap, sedan fortsatte jag min promenad hem där jag åt middag för att sedan ge mig ut igen och hem till Sandros:arna (familjen jag bodde hos innan). En mycket god fika och det bästa sällskapet. Det slutade faktiskt med att jag blev kvar hela kvällen och såg på mello, vilket inte var mycket att ha. Jag och Axel spelade även NHL, eller rättare sagt Axel spela och jag heja på haha. En riktigt mysig dag med dem bästa, senare på kvällen var jag hemma hos min Anna där jag sov över också, mys.











2013-02-02
Sen var det också så att min bonussyster Amanda fyllde 15 år. En häftig ålder om jag tänker tillbaka på min tid, men det var också mycket som hände i livet, positivt och negativt. Jag hoppas du hade en underbar födelsedag underbara du, kom ihåg, var stolt och sträck på dig. Puss!


Söndag, då mina ögon börjar svida så gör vi denna dag kortfattad. Barnpassning, tvätt, promenad, ledarträff, årsmöte, kvalitetstid med mitt hjärta Anna, handling och promenad. Väl hemma nu ikväll så lagade jag mat som jag njutit av och ni kan läsa mer om den i föregående inlägg. Det var min helg det, hur har er helg vart? Ska återuppta soffläge nu och mysa sen sova. God natt kära läsare!




All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: