måndag 18 februari 2013

New in

Hej mina fina läsare.

Jag tog mig igenom det förbaskade mötet, när jag öppnade dörrarna och gick ut kändes det som om att jag var fri igen, ännu bättre när jag öppnade dörren hemma, hemma i tryggheten.

Över lag har det vart en tung och jobbig dag, det är det dock varje dag men denna var lite extra av allt jobbigt. Jag har ändå lyckats ta mig igenom den och slutföra dem två målen jag satt upp för denna dagen, mötet hos AF och sedan har jag ringt vårdcentralen så på torsdag ska jag få träffa läkaren, ett steg närmare att börja fokusera på mig själv och bygga upp mig själv. With time i will rise!


Efter mötet så sprang jag snabbt över till Gina Tricot och köpte mina efterlängtade träningsbyxor. Och det blev tillslut dem här, tyckte dem var coolast och snyggast på, och så gillar jag att dem inte är som alla andra vanliga svarta och tråkiga. Vad tycks? Nu ska man bli fit.


Väl hemma värmde jag mat, käkade för att sedan sätta på kaffe då knackade lilla mamma på dörren, lagom till kaffet ja hihi. Var mysigt att ha lilla mamma här, vi pratade lite sedan åkte hon hem igen så nu sitter jag här med världens huvudvärk så ska ta en tablett och lägga mig i soffan och invänta familjen annorlunda sen blir det sängen tidigt, helt slut i kropp och psyke. Vi hörs igen kära läsare.



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

2 kommentarer:

Mamma sa...

Vet inte om jag är så liten, haha

Malin Jonasson sa...

Haha vad rolig du är :-)