tisdag 19 februari 2013

Premiär

Hej mina fina läsare.

Idag tog jag premiärpromenaden med mina nya träningsbyxor, så himla sköna. Ska köpa ett par till i framtiden, hade lätt kunnat leva i såna byxor. Men ute var det inte skönt, iskallt....


Gick hem till sjuklingen Jessica, hon hade bakat en god socker kaka och kaffe på det. Riktigt mysigt. Vi pratade om lite allt möjligt. Glad att jag har dig vännen. Har ni nån gång känt den känslan av att ni är en börda för era vänner/familj mm att ni undrar hur ska dem orka med mig om jag knappt orkar med mig själv? (Konstig tanke jag vet). Det gör i alla fall jag, ganska ofta tyvärr och förklarade det för Jessica idag hur jag kände. Då sa hon att för mig är du aldrig en börda och det ska krävas mycket för att jag ska tröttna på dig. Gjorde mig väldigt glad, en bekräftelse på att hon är inte min vän för inget.


Älskar dig vännen! Krya på dig.

Ska fortsätta kolla på Maria & Mindy - best friends forever nu, önskar er alla en fortsatt bra kväll. Imorgon ska jag berätta något kul för omväxlings skull. Blogg you later!



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: