lördag 16 februari 2013

Present tips

Hej mina fina läsare.

En nära person till mig fyller snart år och jag behöver er hjälp att försöka komma på vad man kan köpa. Det är en "stor" ålder om ni förstår. Jag har en nödlösning om jag ej hittar något annat men känner att de får gärna vara lite speciellt då det är en speciell person för mig.....

Det är en tjej. Hon har en stor skopa humor, en enorm glädjespridare, tar verkligen hand om sin nära och kära, har också en enorm drivkraft, alltid glad, ärlig och rak. Jag kan fortsätta ännu mer men tror dessa egenskaperna är dem viktigaste och finaste.....

Tacksam för era förslag...
Om ni har några förslag så snälla lämna en kommentar!!





All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

2 kommentarer:

emma sa...

En snuggrug! as sköna och charmiga!;)

Malin Jonasson sa...

Emma;
Äger faktiskt en sådan själv, gör sköna som du säger :-)
Tack så mycket för tipset!