torsdag 21 februari 2013

PRESENT

Hej mina fina läsare.
 
Lovade ju att berätta om något kul. I tisdags så kom mamma hit och överraskade mig, i famnen hade hon ett stort paket. Va, till mig? Ja öppna och se sa hon.
 
Slet upp det fina blåa pappret med jag hela tiden frågade mig, vad är detta för nått? Kunde inte komma på det och väl helt öppet så fick jag mig en chock.
 
Tadaaaaaa. En helt ny laptopp med Windows 8 senast, senast allt hihi. Jag och mamma kommer dela på den så nu har jag den tills den hon har går sönder, hoppas den håller några år till ha ha ha. Slipper i alla fall min seeeega dator, nu går det fort och tyst. Min gamla dator lät som en flygplansmotor, sjukt irriterande men man vande sig ju men nu är det tyst och skönt
 
 
 
 
 Hej då gamla dator, hej nya.
 

 
Man kunde välja färg på den och mamma valde blå som är hennes favoritfärg, den är faktiskt riktigt fin. Lite annorlunda men fin, så smal och lätt med.
 
Har pratat mycket med mitt hjärta Anna ikväll på FB chatten, hon är verkligen en helt fantastisk vän, hon peppar mig och stöttar mig hela tiden med massa fina ord, hon gör mig så mycket starkare och får mig att orka lite mer. Jag är så himla tacksam och lyckligt lottad att hon tog plats i mitt liv som min vän. Jag behöver verkligen henne och att hon finns där betyder så otroligt mycket för mig. Och det suger just ni att jag inte har fått något SIM-kort ännu så vi kan prata, för vi båda kände ikväll hur vi behöver höra varandras röster, helt sjukt vad jag saknar människan. Imorgon är det en hel vecka sen vi sågs, en hel vecka. Vi bestämde att aldrig mer såhär långt emellan, högst 1-2 dagar kom vi överrens om. Får bita ihop lite till fast jag hade velat ha henne vid min sida imorgon, hon åker till Danmark imorgon och kommer hem på söndag och då ska jag krama henne massa, massa, massa. Äkta vänskap när den är som bäst mina kära läsare.
 
 
Ligger i soffan nu och ska försöka släppa allt inför imorgon och få lite sömn, för lite är allt jag fått och får. Har flyttat hit täcke och kudde så kan jag vila ögonen på teven och koncentrera mig på det som är där så kanske jag slipper mina tankar och somnar. God natt.
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: