söndag 24 februari 2013

RENSAR

Hej mina fina läsare.
 
Har känt behovet att jag länge velat rensa min FB på statusar, vänner och bilder. Börja om från början liksom. Igår kväll gjorde jag en stor del och nu tänkte jag fortsätta, ska rensa bland mina vänner för jag vet att det ligger många där som inte behöver göra det.
 
Kommit in i nån slags rensningsperiod känns det som. Jag tror att de jag upplever och går igenom just nu fått upp mina ögon extra mycket på vilka som verkligen finns där och sen dem som bara finns där för att dem vill veta ren nyfikenhet helt enkelt. Dem ska bort nu. Ut och bort med allt det som bara suger en massa energi från en utan att ge, in med dem som ger mig energi och ork dem som verkligen vill finnas där ska få den platsen......
 




 


 

 
Ska sätta på lite kaffe nu för min Jessica kommer hit, känner att jag behöver någon här nu. Steg för steg, stund för stund. Glad att jag har mina fina vänner.
 
Blogg you later kära läsare.
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: