söndag 3 februari 2013

Sleepover

Hej mina fina läsare.

Sitter just nu hemma i soffan och slappar. Har grejat lite med disk, tvätt mm. Strax ska jag fixa ordning mig och ta min promenad till Hönö Hotell där föreningen här hemma som jag är ledare i ska ha en ledarträff med lite information om vad som händer framöver mm, efter blir det smörgåstårta.

Igår sov jag över hos mitt hjärta Anna för att hon skulle upp tidigt och jobba så passade jag hennes dotter Emelie + kompis på morgonen tills hennes pappa kom och hämta henne, så hade mysmorgon där idag. Anna jobbar ju på Hönö hotell så kommer träffa hennes sen när jag ska dit och ikväll blir det kanske filmmys om hon orkar, hon ska jobba 12 timmar idag, så tråkigt. Vem ska jag hänga med då?


Nej nu måste jag sätta igång och göra mig ordning så jag inte kommer för sent. Hoppas ni alla får en fortsatt mysig och bra söndag och att helgen annars varit bra. Vi hörs senare idag och då ska jag uppdaterar er om dagarna som spårlöst försvann haha. Puss!



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: