lördag 23 februari 2013

STAN

Hej mina fina läsare.
 
Solen skiner och jag har precis ätit frukost, utan mitt kaffe dock för mitt illamående gör sig ganska starkt påmint. Underbart med sol, gör det lite lättare.
 
Om 30 min blir jag hämtat min fina Jessica. Vi ska åka till stan en sväng och hennes mormor ska med också, kolla på Chilli ska vi göra och lite andra affärer. Med tanke på min fantastiska ekonomi tänkte jag shoppa eller inte ha ha, blir fönstershopping.
 
Vad som händer resten av denna dag får vi se, ska höra av mig till Hanna senare så kanske blir att man går hem till dem. Ikväll ska jag såklart kolla på Mello. Fast jag inte tycker det är speciellt bra låtar i år (bortsett från dem som åkt ut då) så tycker jag allt runt om låtarna är kul. Programledarna och shownumret är helt klart bäst. Nej nu får jag slänga på mig ett ansikte så jag ser ut som folk och inte skrämmer iväg dem. Ha en skön dag alla fina. Pusssssssss
 
 
 
 
 All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: