onsdag 20 februari 2013

SUNNY DAY

Hej mina fina läsare.

Tack gode gud för sol idag, precis vad jag behöver kan jag säga. Ljus och energi. Har ätit min goda frukost i vanlig ordning och för att sedan hoppa in här i också vanlig ordning.


Det är den bästa stunden på dagen, när jag får sitta här och skriva av mig och "berätta" saker jag vill, och det utan att någon ska lägga näsan i blöt och klaga på att man gnäller mm. Men ska säga er en sak, här är det jag som bestämmer, det är min blogg, mitt liv, mina tankar och känslor. Passar det inte så är man fri att lämna sidan och låta dem som vill läsa göra det. That´s it :-)


Blogg you later!



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

2 kommentarer:

emma sa...

sv: Tack så mycket och kram tillbaka! Jag hoppas de ordnar sig för dig också!

Malin Jonasson sa...

Sv: Tack så mycket! :-)