måndag 18 februari 2013

VÄNNER


För mig hade livet inte vart speciellt kul utan mina fantastiska vänner, det hade vart fruktansvärt tomt och tråkigt utan dem också väldigt tufft. Jag har mina VÄNNER men sen har jag en massa kompisar också, för mig har dem två orden två olika betydelser för mig. Vänner är dem som står kvar när alla andra går och kompisar kan du ha en massa massa av. Vet inte hur ni tänker? Säg din mening. Har du en eller flera sådär extra speciella personer i ditt liv, berätta gärna om dem.....

Jag älskar er ALLA för den ni är, för den kärlek och omtänksamhet ni dagligen ger mig, jag gillar vem jag är när jag är med DIG. Utan just DIG har mitt liv ingen mening och jag hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig. Du känner där längst in i hjärtat, du vet vem du är VÄNNEN. Tack för att du är du och att DU tog plats i mitt liv för utan just DIG hade det vart meningslöst.

I mitt hjärta bär jag alltid med mig DIG, ditt avtryck sitter för all min tid kvar här där.

"Jag har hellre få och äkta än många och flaska"




All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: