söndag 17 februari 2013

Visste ni att

Hej mina fina läsare.

Enligt en tidning som jag läste från Laila´s blogg tipsar dem om vad lite olika "produkter" eller vad man säger kan göra för påverkan för din kropp, hy mm. Tyckte tipsen var lite roliga så tänkte dela med mig av dem till er här med, jag har precis börjat testa och vet ju inte hur lång tid det tar innan man märker nått eller om det ens funkar vet jag ju faktiskt inte heller haha, men kan att testa.

Bilderna är lånade av Laila från hennes blogg.


Nu kanske inte jag har problem med rynkor men kanske lite mörka ringar ibland om inte annat så motverkar jag kanske att dem inte kommer alls hihi. Köpte i alla fall en massa kiwi så nu äter jag 1-2 varje dag, får se om det funkar. Om inte annat så är dem väldigt goda.


Jag äter 2 ägg varje morgon nu, allt för att motverka stress då jag redan lider av en inre stress som är jobbig nog (vet dock varför och vad det beror på). Men för er som är mycket stressade koka dig ett ägg eller två på morgonen och testa, kanske gör det under om inte annat så är det mättande.

Visst var det roliga tips? Inte speciellt tidskrävande, dyra eller jobbiga. Testa vettja, jag återkommer i veckan som kommer om jag tycker nått av dem funkat på mig.



All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: