tisdag 5 mars 2013

22 JUNI 2013

Hej mina fina läsare.
 
Läste precis ett inlägg från Lailas blogg och hon befinner sig just nu på Siri Lanka vilket får mig att längta tills vi åker till Kroatien i Juni. Förra veckan blev det också spikat att mina Jessica åker med. Ska bli otroligt kul och skönt att få ha med henne. Sen kommer ju mina goa småtjejer åka med också. För er som inte vet så är det min syster och hennes lag som åker dit på träningsläger då åker flera familjer med också bland annat mina småtjejer då våra syskon spelar i samma liga hi hi. Kommer bli den bästa resan ever, känner det på mig. Att få ha så många betydelsefulla personer i mitt liv med mig på den resan gör den till den bästa det skulle dock fattas en person för att göra det komplett. Så den 22 juni 2013 lyfter vi mot den varma breddgraden. Så skönt.
 
Vi gjorde ju denna resan förra året med och då var mina småtjejer med också. Bilderna är från förra årets resa. Älskar verkligen Kroatien. Längtar.
 
 

 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: