onsdag 20 mars 2013

ÄNTLIGEN EFTER 3 MÅNADER

Hej mina fina läsare.
 
Efter en mysig och lång fika stund åkte jag med M-L till Torslanda. Åkte med henne på lite ärenden och sedan upp till vallen för att kolla lite på Emils fotbolls träning till klockan skulle bli 18.00 då mina goa småtjejer börjar sin träning. Jag har länge velat åka och hälsa på mitt gamla jobb men orken och kraften har inte funnits där sen är det fortfarande rätt känsligt för mig. Men saknaden har blivit för stor så idag var det dags att överraska dem. När jag kom in i hallen så hann jag inte mer än titta in innan jag hörde någon som skrek MALLE i hela hallen (dem kallar mig för Malle) då ser jag min goa Lisa komma springades och hoppar upp på mig. En lång och efterlängtad kram också några glädjetårar över att äntligen få ses efter 3 månader. En lång tid om man jämför med att vi innan sågs minst 3 gånger i veckan. En stund efter kom Matilda springades och kramades. Mina underbara och goa tjejer som jag saknat och saknar er. Älskar dem som om dem vore mina egna små syskon dem betyder så mycket för mig och släpper dem inte. Tänker på er ofta. Jag finns alltid här för er glöm inte det vad de än är. Så nu ikväll har vi bestämt att på påsklovet kommer Lisa och Matilda till mig och sover över så ska vi ha en heldag med massa mys. Ser fram emot det. Även Lisas mamma Jessica som jag lärt känna väl kommer med och fick träffa henne ikväll också var riktigt skönt att få prata och krama om henne saknat henne massa med.
 
 
Jag och min goa Matilda. Fick tyvärr ingen bild med goa Lisa.
 
Efter att kollat på små tjejerna och pratat klart med Jessica gick jag över till andra hallen för att överraska mina goa 98 tjejer. När jag kom in i hallen hörde man från höger och vänster hej Malin, hej Malle och åh hej Malin. Och sen kom min underbara syster yster flygandes med en riktigt god kram, min skrutt som jag saknat. Älskar dig sis. Dem är så goa. Satt och kollade deras träning med min goa Matilda. Träffade även lite annat skönt folk i hallen under kvällen. Trots att det var känslomässigt och tufft emellanåt så var det skönt att fått kommit mig dit.
 
 
Var nyss inne och läste både Matildas och Lisas blogg. Dem båda hade gjort fina inlägg med/om mig. Klicka HÄR för att läsa Lisas. Klicka HÄR för att läsa Matildas.
 
Efter denna dagen känner jag mig extremt trött både psykiskt och fysiskt. Så nu är det skönt att få sitta hemma i soffan och imorgon ska jag bara mysa och ta det lugnt. Jag hoppas att natten blir bättre och att jag får sova något börjar påverka mig väldigt negativt detta så hoppas det ger sig snart innan jag blir fullkomligt tokig. Sov gott kära ni. God natt.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh älskar dig finaste Malle! <3