fredag 22 mars 2013

DET KOMMER TA TID

Hej mina fina läsare.
 
Har gosat ner mig i soffan med datorn och musik i högtalarna. Älskar denna stunden när jag får skriva av mig och dela med mig till er som läser. Bara låta tankarna och känslorna bilda sina meningar medan musiken spelas i högtalarna. Love it.
 
Alarmet ringde 7.30 i morse och var allt annat än pigg efter en helvetes natt rent ut sagt. Som en zombie upp ur sängen och slängde på mig mjukisar för att sedan göra mig redo och gå till vårdcentralen. Var kallt som bara den ute men uppfriskande. Kände mig ganska orolig när jag satt och vänta men väl inne hos läkaren så kändes det ok men lite jobbigt. Man blir liksom lite extra påmind om sin situation och ja de är väl inte så kul. Vi pratade om mina sömn och aptit problem så efter idag ska det förhoppningsvis bli ordning på det. Utan sömnen och aptiten så resulterar det andra inget bra heller. Så nu hoppas jag detta kommer hjälpa. Och jag fick till mig att det här får lov och kommer ta tid så jag ska bara försöka acceptera och försätta kämpa vidare så tids nog kommer det blir bra. Längtar. Hade inte vart där jag är idag utan mina fantastiska fina VÄNNER som stöttat mig sen dag 1 och fortfarande gör. I situationer som dessa märker man verkligen vilka som står kvar. Ni dömer inte och stöttar mig i mina beslut tack för det. Utan er är jag inget. Älskar er. Tack för att ni alltid finns där och står vid min sida. Guld värt.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: