fredag 22 mars 2013

FLYTANDE FRUKOST

Hej mina fina läsare.
 
Är helt slut nu. När jag kom hem efter vårdcentralen (berättar om det senare) så satte jag igång musiken och drog fram damsugaren. Var verkligen behövligt kan jag säga men är ju så tråkigt. Sen gick jag på och började damma också väldigt behövligt. Vek tvätt och hängde upp ny. Röjde upp diskberget efter gårdagens matlagning. Bäddade sängen. Så nu är det ordning och rent här hemma igen. Men efter gårdagens incident med påsen som gick sönder så har jag så sjukt ont i mer eller mindre hela överkroppen. Känns som armarna ska gå av och att ryggen ska gå på mitten. Pappers tillverkarna kan betala en massage som plåster på såren. Tycker alltid dem papparspåsarna går sönder så nu ska jag köra på plast hädanefter och lära mig från igår.
 
Sitter nu i soffan och ska bara ta det lugnt. Försöker få i mig frukost vilket går sådär. Aptiten är inte på topp idag. Fått i mig nästan halva kaffekoppen nu ska jag bara försöka få i mig filen också. Tur det finns flytande föda då det går betydligt mycket lättare att få ner.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: